top of page

Leuk! Uitpakken met lekkere snacks bij 1 van onze vrienden!

Deze week heb ik afgesproken dat ik 150 Snacks mag maken voor vrienden van ons.

Ze vieren dan de verjaardag van hun dochter, en wilden een keer iets aparts!

Leuk dat jullie voor Tokolex, mij ;-) hebben gekozen. Samen hebben we besproken dat ik 3 verschillende snacks presenteer.

Lemper

Risolles

Kippendijen SatƩ met heerlijke zelf gemaakt Pinda saus

( alles in de mini variant )

Alle snacks zal ik vers voorbereiden

De lemper zal ik niet in huishoud folie verpakken zoals dat tegenwoordig wordt gedaan. Het zal zoals het in Indonesiƫ ook wordt gedaan in bananen blad.

Tevens zal bij het serveren de Lemper op een mooie schaal uit worden geserveerd op mooi geknipte bananen bladeren.

De risolles zijn gevuld met gehakt, prei, worteltjes. Het is ragout achtige vulling, wat heerlijk smeuĆÆg is. Lekker kruidig, en achter af hmm... beetje pittig.

De Kippendijen SatƩtjes worden op kleine bamboe stokjes geregen, en heerlijk gekruid.

Voor de presentatie gebruik ik doorzichtige weg werp plastic bekertjes. Hier komt een kleine verrassing, het SatƩ stokje, daarover heen de sate saus. Bestrooid met wat gebakken uitjes.

De SatƩ saus is heerlijk op smaak gebracht, en met echte kleine stukjes pinda' s.

De verrassing, tjah eigenlijk mag ik het niet verklappen. Maar goed, het is een klein gefrituurd gehakt balletje, heerlijk gekruid. Een Ć©cht smaak bommetje.

Zij zijn de eeste waar ik mijn snacks zo mag presenteren, en daar ben ik ze enorm dankbaar voor!

Ze hebben een prachtig huis, en zal dus voor alles lekker wordt op gesmikkeld, ze vragen het eerst op tafel neer te zetten zodat ik er mooie foto' s van kan maken.

De foto' s zullen dan snel te zien zijn op de site.

Wordt vervolgd!


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page