top of page

Mijn eerste opdracht is volgens de proevers geslaagd!

Wat fijn! Vandaag hebben circa 24 mensen mensen, plus een hoop kindertjes, mijn snackies gegeten.

Ik had alles al voorbereid, maar was nog niet tevreden over de Lempers.

Ze waren mooi verpakt in bananen blad. Maar de smaak van de kip viel me tegen.

Ze waren getest door ons "Proef Monster" kinderen en vrouw en vonden ze heerlijk.

Toch heb ik besloten ze niet voor het feest te reserveren, toch een dag van te voren besloten ze opnieuw te maken.

En.... ik ben tevreden, en iedereen heeft er van gesmuld.

Het was een strakke planning vandaag om alles op tijd klaar te hebben.

De dag begon vandaag met crossfit training bij de Kastenmakerij. Lekker in de buiten lucht in het Avonturenbos.

Na de training heb ik de luitjes mijn Lemper laten proeven. Dat was goed in de smaak gevallen. Kip en rijst is goed voor de kast!

De Kastenmakerij

Hierna weer aan de slag om de Lempers op tijd af te krijgen.

Afgesproken dat de Snacks warm geleverd worden.

Dus tijd om op te beginnen met de SatƩ te grillen op de bbq!

Oeps... Houtskool is op...

Op naar de Lidl, natuurlijk geen seizoen meer voor. Dan maar hopen dat de karwei nog een zak heeft. Gelukt!

Intussen was Ilse begonnen met het bakken van de 50 mini Risolles.

En ik begonnen aan het grillen van de 50 mini SatƩ.

Eenmaal aan de laatste SatƩ' s begonnen, de kinderen in de auto, de Lemper en Risolles in de auto, alle SatƩ' s nog eenmaal op de bbq en als een gek naar Beek.

Afgesproken tijd met Benny en Christel, tussen 4 en half 5. We kwamen om 16:30u aan. Top!

Het staat warm op tafel! Tijd om ze te laten smullen! :-)

Lemper, Risolles, SatƩ

Droge marinade - na het garen op de bbq nog even met Ketjap Manis nog heel even door grillen. Heerlijk!

SatƩ

De Risolles met heerlijke Sweet Chili Saus, Jammie!

Risolles met Chili saus

De Lemper - Plak rijst met heerlijk gekruid kippenvlees

Moesten nog even in de magnetron voor ze opgediend konden worden.

Lemper

Het was een succes!

Iedereen vond het lekker. Dat doet mij deugd, missie is geslaagd!

Wie is de volgende, en wat mag de volgende uitdaging zijn!?


Uitgelichte berichten
Kom later terug
Gepubliceerde posts zullen hier worden weergegeven.
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Er zijn nog geen tags.
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page